top of page

מדיניות החלפות, החזרות ומשלוחים 

כללי

שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00, ניתן לפנות בטלפון או בוואטסאפ למספר 054-795-8843.

מעבר לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו באמצעות מייל:  support@gotv.co.il או להשאיר פניה בעמוד האינטרנט שלנו ונציגינו יחזור אליכם.

- ניתן להחזיר עד 14 ימים מיום קבלת הפריט וכל עוד לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית כשהיא סגורה ולא פגומה.

- ניתן לבצע החזרה עם שליח בעלות של 30 ש״ח.

- לא ניתן להחזיר פריט שנגרם לו נזק, נפגע או נשבר.

- במידה והמוצר התקבל פגום יש לפנות לשירות הלקוחות.

 

לכל דבר נוסף, שאלות והתייעצות אנחנו תמיד זמינים לשירותכם.

 

 

מדיניות החזרה \ החלפה

אם אינך מעוניינת בפריט שקיבלת, תוכלי להחזיר אותו אלינו, כל עוד לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית כשהיא סגורה ולא פגומה, ולקבל החזר כספי על המוצר.

את פריט הנרכש ניתן להחזיר עד 14 ימים.

כל מה שתידרשו לעשות הוא ליצור עמנו קשר בטלפון או בוואטסאפ במספר  054-795-8843 בשעות הפעילות, במייל support@gotv.co.il  או דרך צור קשר באתר האינטרנט שלנו ולעדכן אותנו שהינכם מעוניינים להחזיר את המוצר.

בקשת החזרה צריכה להתבצע בהתאם לזמני ההחלפה מעלה וכן יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש והוא במצבו המקורי וכן שלא נפל בו שום פגם/נזק. את הזיכוי הכספי תקבלו תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בחזרה אלינו לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.

עלות ההחזרה עם שליח בעלות של 30 ש”ח.

 

אם הפריט הגיע אליך פגום, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון או בוואטספ במספר 054-795-8843, במייל support@gotv.co.il   או דרך צור קשר באתר האינטרנט שלנו ולעדכן אותנו אודות הפגם. במידה וימצא שהפריט אכן הגיע פגום, ניתן לקבל פריט חלופי עם שליח ללא עלות, או לחלופין להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי מלא.

את פריט הנרכש ניתן להחזיר עד 14 ימים.

 

 

אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אלייך באמצעות חברות שליחויות במסגרת זמן האספקה שצוין בעת הקנייה. במידה וביקשת לקבל את הפריט ישירות לביתך, השליח יתאם איתך מראש את זמני ההגעה שלו.

משלוח עד הבית מתבצע לרוב חלקי הארץ בתוך 2-5 ימי עסקים. לאזורים חריגים הפריט יישלח תוך 3-9 ימי עסקים.

אזורים חריגים- יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובי המגזר הערבי, יישובי בקעת הירדן, יישובים מעבר לקוי הירוק (שטחים), יישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח ויישובי הערבה.

איננו לוקחים אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות.

במידה וחברת המשלוחים לא תוכל לבצע את המשלוח מכל סיבה שהיא, נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה ושנובעים מכוח עליון, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, מגיפה עולמית, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

bottom of page